Home couragefoundation The Guardian publishes fabricated claims of Paul Manafort visiting Assange

The Guardian publishes fabricated claims of Paul Manafort visiting Assange

SHARE

The Embassy’s visitor logs – maintained by Ecuador – show no such visits, since they did not occur. Paul Manafort and Assange have both issued statements unequivocally denying the alleged visits. WikiLeaks is fundraising to sue the Guardian for libel Click here to read full post or to visit website source for this post

Please help:Do something amazing this winter! Help with #OpHomeless and #OpSafeWinter. For further information visit: http://ophomeless.com and to get started, specific #OpSafeWinter information, support and interactive map: http://anonymous.support
SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here